Scooter elettricu da 10000 watts

Cù u migliuramentu cuntinuu di a cuscenza ambientale, più è più persone prestanu attenzione à i metudi di viaghju ecologichi. Cum'è un mezzu di trasportu ligeru, ecologicu è ecunomicu, i scooters elettrici sò diventati assai populari in l'ultimi anni. Questu articulu introduverà u prucessu di cuncepimentu è di produzzione di un scooter electricu simplice.

$1,685.00

Description

bicicletta originale

trotinette électrique chinoise

triciclu electricu

paràmetru
FrameAlliage d'aluminium d'alta resistenza 6061, pittura di superficia
Forchetta a forchettaUna forchetta di fronte è una forchetta posteriore
Maistru electricu11 "72V 10000W brushless toothed high speed motor
Curriculum Vitae72V 70SAH * 2 tubu vettore sinusoidale senza spazzola controller (mini tipu)
BatteryBatteria di litio 72V 40AH-45AH (Tian energy 21700)
metreLCD a velocità, a temperatura, a visualizazione di a putenza è a visualizazione di difetti
gPSLocu è telecontrolle alarme
Sistema di frenaturaDopu un discu, ùn cuntene micca sustanza dannosa, in cunfurmità cù i requisiti ambientali internaziunali
Manicu di frenuFrenu di forgiatura di lega d'aluminiu cù funzione di rottura di putenza
TiruPneumaticu ZhengXin 11 inch
FocuFari LED lenticulari brillanti è luci di guida
Velocidad massima110km
Extension di kilometraje115-120km
Motor5000 watt per pezzu
rota11inch
Pesu nettu è pesu grossu54kg / 63kg
taglia prodottuL * W * H: 1300 * 560 * 1030 (mm)
Dimensione imballuL * W * H: 1330 * 320 * 780 (mm)

Scooter Elettricu simplice

Cù u migliuramentu cuntinuu di a cuscenza ambientale, più è più persone prestanu attenzione à i metudi di viaghju ecologichi. Cum'è un mezzu di trasportu ligeru, ecologicu è ecunomicu, i scooters elettrici sò diventati assai populari in l'ultimi anni. Questu articulu introduverà u prucessu di cuncepimentu è di produzzione di un scooter electricu simplice.

1. Struttura basica di scooter electricu

Un scooter elettricu simplice hè principalmente cumpostu di un quadru, batteria, mutore, controller è roti. U quadru hè u fundamentu di tuttu u veiculu, a bateria furnisce u putere per u veiculu, u mutore è u controller sò cumpunenti chjave per a guida di u veiculu, è e roti sò in cuntattu direttu cù a strada, affettendu a prestazione di guida di u veiculu.

2. U prucessu di pruduzzione di scooters elettrici

1. Preparate materiali

Prima, avete bisognu di preparà u quadru, a bateria, u mutore, u controller, i roti è altri materiali. Per u quadru, pudete sceglie un materiale d'alea d'aluminiu, chì hè ligeru è durable; per a bateria, pudete sceglie a bateria di lithium-ion, chì hà e caratteristiche di alta densità di energia è longa vita; per u mutore, pudete sceglie u mutore DC brushless, chì hà alta efficienza, pocu rumore è longa vita. Features: U controller pò sceglie u modu di cuntrollu PWM, chì hà e caratteristiche di alta precisione di cuntrollu è bona stabilità.

2. Assemble u quadru

Assemblate i diversi cumpunenti di u quadru secondu l'istruzzioni. Si deve esse nutatu chì l'assemblea di u quadru deve assicurà stabilità è affidabilità per evità di svià o caduta durante a guida.

3. Installa a bateria è u mutore

Installa a bateria è u mutore nantu à u quadru. Semu devi esse nutatu chì a cunnessione trà a bateria è u mutore deve esse curretta è affidabile per evità cortu circuitu o circuitu apertu.

4. Cunnette u controller à a rota

Cunnette u controller è e roti à u quadru. Semu devi esse nutatu chì a cunnessione deve esse ferma è affidabile per evità di svià o cascà durante a guida.

5. Cummissione è test drive

Dopu avè finitu l'assemblea, u veiculu deve esse debuggatu è prova guidatu per verificà a prestazione di guida è a sicurità di u veiculu. Se si trovanu prublemi, anu da esse aghjustatu è riparà in u tempu.

3. Vantaghji di scooters ilettricu

1. Ligeru è faciule da portà: U scooter elettricu usa materiale di lega d'aluminiu per fà u quadru. U pesu generale hè ligeru è faciule da portà è guardà.
2. Prutezzione di l'ambiente è risparmiu d'energia: i scooters elettrici sò guidati da l'electricità è ùn emettenu micca gasi dannusu. À u listessu tempu, e batterie di lithium-ion anu e caratteristiche di alta densità d'energia è longa vita, chì ponu ottene l'utilizazione efficiente di l'energia è riduce i costi di mantenimentu.
3. Ecunumia è assequible: Scooters elettricu anu un costu di fabricazione relativamente bassu è un costu di mantenimentu bassu, chì li rende più ecunomichi è assequibili chì e vitture è altri mezi di trasportu.
4. Flessibule è cunvene: i scooters elettrichi ponu viaghjà flexiblemente in e strade di a cità è ghjunghje à e so destinazioni rapidamente è convenientemente.
5. Sicuru è affidabile: U scooter elettricu hè guidatu da un mutore, chì hà pocu rumore è vibrazioni petite durante a guida. À u listessu tempu, u veiculu hà una bona stabilità è alta sicurezza.

4. cunchiusioni

Scooter elettricu simplice hè un mezzu di trasportu ligeru, ecologicu, ecunomicu è sicuru, adattatu per u viaghju di corta distanza o u trasportu in a cità. Per mezu di l'intruduzioni di stu articulu, crede chì ognunu hà una cunniscenza preliminare di u prucessu di produzzione di un scooter electricu simplice. Se vulete pruvà à fà un scooter elettricu, pudete ancu pruvà in riferimentu à i metudi furniti in questu articulu.

Additional nantu à u corsu

Pesochilò 61
cunsiderate134 × 43 × 51 cm

U serviziu di pruduttu

Marca: OEM/ODM/Haibadz
Min.Order Quantità: 1 Piece / Pieces
Abilità di Supply: 3000 Piece / Pieces per Month
Portu: : Shenzhen/GuangZhou
Termini di pagamentu: T/T/,L/C,PAYPAL,D/A,D/P
Prezzu 1piece: 1745 USD per pezzu
Prezzu 10piece: 1655 USD per pezzu

Video produttu

Avis

Ci sò ancu senza avis.

Siate u primu à recensà "Produttu di scooter elettricu 10000 watts"

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *

Enquiry

Per e dumande nantu à i nostri prudutti o listinu di prezzi, lasciate u vostru email per noi è saremu in cuntattu in 24 ore.

CUNTATTA CI