Scooter electricu 5000w prodottu

Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia, i scooters elettrici sò diventati una nova scelta per i viaghji urbani. U scooter elettricu 8000w spinge a velocità è l'efficienza à novi alture. Questu articulu hà da presentà a prestazione, e caratteristiche è l'esperienza d'usu di stu scooter elettricu in dettagliu, è vi aiuterà à apprezzà l'incantu di i scooters elettrici.

$1,700.00

Description

scooter électrique 52v 60v

bicicletta elettrica senza dock

weped rr scooter elettricu

paràmetru
FrameAlliage d'aluminium d'alta resistenza 6061, pittura di superficia
Forchetta a forchettaUna forchetta di fronte è una forchetta posteriore
Maistru electricu11 "72V 10000W brushless toothed high speed motor
Curriculum Vitae72V 70SAH * 2 tubu vettore sinusoidale senza spazzola controller (mini tipu)
BatteryBatteria di litio 72V 40AH-45AH (Tian energy 21700)
metreLCD a velocità, a temperatura, a visualizazione di a putenza è a visualizazione di difetti
gPSLocu è telecontrolle alarme
Sistema di frenaturaDopu un discu, ùn cuntene micca sustanza dannosa, in cunfurmità cù i requisiti ambientali internaziunali
Manicu di frenuFrenu di forgiatura di lega d'aluminiu cù funzione di rottura di putenza
TiruPneumaticu ZhengXin 11 inch
FocuFari LED lenticulari brillanti è luci di guida
Velocidad massima110km
Extension di kilometraje115-120km
Motor5000 watt per pezzu
rota11inch
Pesu nettu è pesu grossu54kg / 63kg
taglia prodottuL * W * H: 1300 * 560 * 1030 (mm)
Dimensione imballuL * W * H: 1330 * 320 * 780 (mm)

Scooter Elettricu 8000w
Titulu: Scooter electricu 8000w: a cumminazione perfetta di velocità è **

Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia, i scooters elettrici sò diventati una nova scelta per i viaghji urbani. U scooter elettricu 8000w spinge a velocità è l'efficienza à novi alture. Questu articulu hà da presentà a prestazione, e caratteristiche è l'esperienza d'usu di stu scooter elettricu in dettagliu, è vi aiuterà à apprezzà l'incantu di i scooters elettrici.

1. Prestazione eccellente

U scooter elettricu 8000W hà una putenza putente è una velocità massima di 60 chilometri per ora, facendu u vostru viaghju più còmuda è più veloce. À u listessu tempu, stu scooter elettricu hà ancu una longa endurance è pò viaghjà più di 60 chilometri cù una sola carica, risponde à i vostri bisogni di viaghju di ogni ghjornu.

2. Disegnu unicu

Stu scooter elettricu presenta un design plegable unicu chì rende faciule d'almacenà quandu ùn avete micca bisognu. À u listessu tempu, hè ancu equipatu di un sistema di frenu d'alta qualità per assicurà chì pudete frenà rapidamente in una emergenza. Inoltre, i scooters elettrici anu ancu funzioni anti-slip è resistenti à l'usura, chì furnisce una prutezzione più sicura per i vostri viaghji.

3. Utilizà a sperienza

Utilizendu un scooter elettricu 8000w per viaghjà, sperimenterete una velocità è efficienza senza precedente. Nant'à e strade trafficate di a cità, pudete facilmente passà trà a folla è risparmià assai tempu. À u listessu tempu, i scooters elettrici anu ancu i vantaghji di a prutezzione di l'ambiente è di u carbonu bassu, chì vi permettenu di gode di u viaghju convenientu mentre cuntribuiscenu ancu à a causa di a prutezzione di l'ambiente globale.

4. Perspettivi di u mercatu

Siccomu a dumanda di e persone per viaghji verdi è convenienti cuntinueghja à cresce, u mercatu di scooter elettricu hà ampie prospettive. In u futuru, cù l'avanzamentu cuntinuu di a tecnulugia è i bisogni crescenti di i cunsumatori per a qualità di u produttu, u mercatu di scooter elettricu si espansione ancu più. Cù u so eccellenti prestazioni è u so design unicu, u scooter elettricu 8000w si distinguerà sicuramente in u mercatu è diventerà a prima scelta di i cunsumatori per viaghjà.

In brevi, u Scooter electricu 8000w hà vintu u favore di i cunsumatori cù a so prestazione eccellente, u disignu unicu è l'esperienza d'usu còmuda. In u futuru, cù l'espansione cuntinuu di u mercatu è l'avanzamentu cuntinuu di a tecnulugia, stu scooter elettricu hà da sicuru ghjucà un rolu maiò in u campu di u viaghju urbanu è porta più comodità è divertente à a vita di e persone.

Additional nantu à u corsu

Pesochilò 65
cunsiderate134 × 45 × 55 cm

U serviziu di pruduttu

  • Marca: OEM/ODM/Haibadz
  • Min.Order Quantità: 1 Piece / Pieces
  • Abilità di Supply: 3000 Piece / Pieces per Month
  • Portu: Shenzhen/GuangZhou
  • Termini di pagamentu: T/T/,L/C,PAYPAL,D/A,D/P
  • Prezzu 1piece: 1701 USD per pezzu
  • Prezzu 10piece: 1655 USD per pezzu

Video produttu

Avis

Ci sò ancu senza avis.

Siate u primu à recensà "pruduttu scooter electricu 5000w"

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *

Enquiry

Per e dumande nantu à i nostri prudutti o listinu di prezzi, lasciate u vostru email per noi è saremu in cuntattu in 24 ore.

CUNTATTA CI