scooter elettricu per adulti 2 pruduttu

I scooters elettrici sò un novu tipu di strumentu di viaghju verde chì sò diventati sempri più populari in u mondu in l'ultimi anni. Unisce i vantaghji di i skateboards è di e biciclette elettriche per purtà à l'utilizatori una sperienza di viaghju còmuda, ecologica è di moda. Quì sottu, presenteremu u scooter elettricu in dettagliu da l'aspettu di cuncepimentu, cunfigurazione, prestazione è considerazioni di compra.

$1,780.00

Description

scooter elettricu per adulti

scooter elettrico adulti

mutore electricu per bicicletta 1000w

paràmetru
FrameAlliage d'aluminium d'alta resistenza 6061, pittura di superficia
Forchetta a forchettaUna forchetta di fronte è una forchetta posteriore
Maistru electricu13 "72V 15000W brushless toothed high speed motor
Curriculum Vitae72V 100 SAH*2 régulateur brushless sinusoïdal à vecteur de tube (mini-type)
BatteryBatteria di litio 84V 70 AH-85 AH (Tian energy 21700)
metreLCD a velocità, a temperatura, a visualizazione di a putenza è a visualizazione di difetti
gPSLocu è telecontrolle alarme
Sistema di frenaturaDopu un discu, ùn cuntene micca sustanza dannosa, in cunfurmità cù i requisiti ambientali internaziunali
Manicu di frenuFrenu di forgiatura di lega d'aluminiu cù funzione di rottura di putenza
TiruPneu Zheng Xin 13 inch
FocuFari LED lenticulari brillanti è luci di guida
Velocidad massima125 km a sud
Extension di kilometraje155-160km
Motor7500 watt per pezzu
rota13 puseri
Pesu nettu è pesu grossu64kg / 75kg
taglia prodottuL * W * H: 1300 * 560 * 1030 (mm)
Dimensione imballuL * W * H: 1330 * 320 * 780 (mm)

Monopattino Eletricu
Scooter électrique (Monopattino Eletrico)

I scooters elettrici sò un novu tipu di strumentu di viaghju verde chì sò diventati sempri più populari in u mondu in l'ultimi anni. Unisce i vantaghji di skateboard è e biciclette elettriche per purtà à l'utilizatori una sperienza di viaghju còmuda, ecologica è di moda. Quì sottu, presenteremu u scooter elettricu in dettagliu da l'aspettu di cuncepimentu, cunfigurazione, prestazione è considerazioni di compra.

1. Design scooter electric

1. Disegnu di u corpu: U scooter elettricu hè fattu di materiali ligeri è hà una resistenza eccellente à a distorsione è à l'impattu. A struttura di u corpu hè compatta è pò viaghjà in modu fluidu in diversi ambienti cum'è strade di cità, strade di campagna è muntagne.

2. Sistema di sospensjoni: I scooters elettrici sò generalmente equipati di sistemi di sospensjoni avanzati chì ponu aghjustà automaticamente a durezza di a sospensjoni secondu e cundizioni di a strada per furnisce una sperienza di cavallu còmoda. À u listessu tempu, u sistema di sospensjoni pò assorbe efficacemente l'impatti da a terra è prutegge u veiculu da danni.

3. Disegnu di pneumatici: U scooter elettricu usa pneumatici apposta cun una bona presa, resistenza à u skid è resistenza à l'usura per assicurà una guida stabile nantu à diversi terreni. Inoltre, i pneumatici anu ancu una pressione di pneumatici più altu per adattà à e cundizioni stradali duri.

2. cunfigurazione scooter electric

1. Batterie è muturi: i scooters elettrichi sò generalmente furnuti cù batterie di grande capacità, d'altu rendiment è mutori efficaci per furnisce una putenza putente. A bateria usa tecnulugia avanzata di lithium-ion, chì hà una alta densità d'energia è una longa vita, assicurendu l'affidabilità è a resistenza di u veiculu in ambienti duri.

2. Sistema di frenu: U scooter elettricu adopra un sistema di frenu à discu d'alta efficienza, chì pò ottene un frenu rapidu in pocu tempu è migliurà a sicurità di cavallu. Certi veiculi sò ancu equipati di sistemi di frenu elettronicu per un cuntrollu di frenu più precisu.

3. Sistema di cuntrollu intelligente: U scooter elettricu hè furnutu cù un sistema di cuntrollu intelligente, cum'è chjave di cuntrollu remota, APP intelligente, etc., chì facilita l'utilizatori à sbloccare, principià, pusizioni è altre operazioni di u veiculu. Certi veiculi sò ancu equipati di un sistema di ricuperazione d'energia, chì pò ricuperà una parte di l'energia durante u frenu per migliurà a gamma di cruciera di u veiculu.

3. Prestazione di scooters elettrici

1. Velocità: Mentre assicurendu u funziunamentu, i scooters elettrichi anu ancu alta velocità. U veiculu utilizeghja un mutore d'alta efficienza è una batteria di grande capacità, chì ponu ottene una accelerazione rapida in pocu tempu è risponde à a dumanda di velocità di l'utilizatori.

2. Controllability: I scooters elettrici anu una bona cuntrollabilità è ponu stà stabile ancu in cundizioni stradali cumplessi. U veiculu hè dotatu di sistemi di sospensione avanzati è pneumatici per furnisce una sperienza di guida cunfortu nantu à diversi terreni.

3. Confortu: I scooters elettrici sò cuncepiti cun cunfortu in mente, cum'è l'utilizazione di sedili ergonomichi, manichi, etc. per assicurà chì l'utilizatori ùn si sentenu micca stanchi durante longhi passeggiate.

4. Durabilità: U scooter elettricu hè fattu di materiali d'alta qualità è hà una bona resistenza à l'usura, resistenza à a corrosione è proprietà anti-aging, assicurendu a durabilità di u veiculu in ambienti duri.

4. Cose da nutà quandu cumprà un scooter electricu

1. Budget: Quandu compra scooters elettricu, i cunsumatori anu da sceglie secondu i so bisogni è u budgetu attuale, è evità di perseguite cecchi i prudutti d'altu prezzu è di cunfigurazione alta.

2. Requisiti di rendiment: I cunsumatori anu da capisce chjaramente e so esigenze di prestazione, cum'è a gamma di crociera, a velocità di cavallu, u rendiment di cuntrollu, etc., per sceglie un scooter elettricu chì li cunvene.

3. A reputazione di a marca: Quandu compra scooters elettrichi, i cunsumatori devenu attentu à a reputazione di a marca è sceglie prudutti di marche famose per assicurà a qualità di u produttu è u serviziu dopu a vendita.

4. Serviziu dopu a vendita: Quandu i cunsumatori acquistanu scooters elettrichi, anu da capisce a pulitica di u serviziu dopu a vendita, cum'è u periodu di garanzia, a distribuzione di siti di riparazione, etc., per assicurà chì i prublemi scontri durante l'usu ponu esse risolti in una manera puntuale. .

5. Test drive experience: Prima di cumprà un scooter elettricu, i cunsumatori ponu pruvà un test drive per capisce u cunfortu, u funziunamentu di u veiculu, etc., per assicurà chì u scooter elettricu chì compranu pò risponde à i so bisogni di viaghju.

In cortu, quandu cumprà un scooter elettricu, i cunsumatori devenu attentu à fatturi cum'è a qualità di u produttu, u rendiment, u cunfortu di cuntrollu è u serviziu dopu a vendita basatu nantu à i so bisogni attuali è u budgetu, per sceglie un veiculu adattatu. I scooter elettrici portanu à l'utilizatori una sperienza di guida senza precedente è diventeranu un strumentu ideale per avventure all'aperto è viaghji urbani.

Additional nantu à u corsu

Pesochilò 65
cunsiderate134 × 45 × 55 cm

U serviziu di pruduttu

  • Marca: OEM/ODM/Haibadz
  • Min.Order Quantità: 1 Piece / Pieces
  • Abilità di Supply: 3000 Piece / Pieces per Month
  • Portu: Shenzhen/GuangZhou
  • Termini di pagamentu: T/T/,L/C,PAYPAL,D/A,D/P
  • Prezzu 1piece: 1751 USD per pezzu
  • Prezzu 10piece: 1655 USD per pezzu

Video produttu

Avis

Ci sò ancu senza avis.

Siate u primu à recensà "Scooter electricu per adulti 2 pruduttu"

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *

Enquiry

Per e dumande nantu à i nostri prudutti o listinu di prezzi, lasciate u vostru email per noi è saremu in cuntattu in 24 ore.

CUNTATTA CI