scooters è scooters electricu pruduttu

U scooter elettricu 15000w gph usa tecnulugia avanzata di mutore è batteria per ottene una putenza efficiente è ecologica. Frà elli, u mutore hè u cumpunente core di u scooter elettricu, rispunsevuli di cunvertisce l'energia elettrica in a bateria in energia meccanica per guidà u scooter in avanti. A bateria hè a fonte d'energia di scooters elettrici è deve avè e caratteristiche di alta densità di energia, longa vita è carica rapida.

$3,250.00

Description

adulto tre ruote elettrico

moto scooter 5000w

biciclette elletr

paràmetru
FrameAlliage d'aluminium d'alta resistenza 6061, pittura di superficia
Forchetta a forchettaUna forchetta di fronte è una forchetta posteriore
Maistru electricu13 "72V 15000W brushless toothed high speed motor
Curriculum Vitae72V 100 SAH*2 régulateur brushless sinusoïdal à vecteur de tube (mini-type)
BatteryBatteria di litio 84V 70 AH-85 AH (Tian energy 21700)
metreLCD a velocità, a temperatura, a visualizazione di a putenza è a visualizazione di difetti
gPSLocu è telecontrolle alarme
Sistema di frenaturaDopu un discu, ùn cuntene micca sustanza dannosa, in cunfurmità cù i requisiti ambientali internaziunali
Manicu di frenuFrenu di forgiatura di lega d'aluminiu cù funzione di rottura di putenza
TiruPneu Zheng Xin 13 inch
FocuFari LED lenticulari brillanti è luci di guida
Velocidad massima125 km a sud
Extension di kilometraje155-160km
Motor7500 watt per pezzu
rota13 puseri
Pesu nettu è pesu grossu64kg / 75kg
taglia prodottuL * W * H: 1300 * 560 * 1030 (mm)
Dimensione imballuL * W * H: 1330 * 320 * 780 (mm)

 

Scooters elettrichi (scooters elettrichi) sò un novu tipu di trasportu, chì sò cunvenuti, amichevuli di l'ambiente, di moda, etc., è anu attiratu assai attenzione in i mercati domestici è stranieri in l'ultimi anni. Questu articulu discuterà u tema di scooter elettricu 15000w gph, è scopre i so principii tecnichi, prospettive di u mercatu, prestazioni di sicurezza è altre prublemi.

1. Principi tecnichi

U scooter elettricu 15000w gph usa tecnulugia avanzata di mutore è batteria per ottene una putenza efficiente è ecologica. Frà elli, u mutore hè u cumpunente core di u scooter elettricu, rispunsevuli di cunvertisce l'energia elettrica in a bateria in energia meccanica per guidà u scooter in avanti. A bateria hè a fonte d'energia di scooters elettrici è deve avè e caratteristiche di alta densità di energia, longa vita è carica rapida.

In particulare, u mutore di scooter elettricu 15000w gph usa a tecnulugia di u motoru DC brushless, chì hà e caratteristiche di alta efficienza, torque altu è pocu rumore. À u listessu tempu, u mutore usa ancu una tecnulugia di cuntrollu intelligente, chì pò aghjustà automaticamente a putenza di output secondu u statutu di guida di u scooter è l'intenzioni di u cunduttore, ottenendu una accelerazione è decelerazione liscia.

In termini di batterie, u scooter elettricu 15000w gph usa a tecnulugia di batterie di lithium-ion, chì hà e caratteristiche di alta densità di energia, longa vita, sicurezza è affidabilità. A bateria hà una capacità di 15,000w gph, chì pò sustene u scooter elettricu per viaghjà una longa distanza mentre carica in un tempu relativamente cortu.

2. Perspettivi di u mercatu

Cume a congestione di u trafficu urbanu è i prublemi di contaminazione ambientale diventanu sempre più serii, più è più persone prestanu attenzione à i metudi di viaghju amichevuli di l'ambiente. Cum'è un novu tipu di trasportu, i scooters elettrici sò assai accolti per via di a so cunvenzione, a prutezzione di l'ambiente è a moda. In u futuru, cum'è a tecnulugia cuntinueghja à avanzà è i cunsumatori diventanu più cuscenti di i metudi di viaghju amichevuli di l'ambiente, u mercatu di scooter elettricu hè previstu di cuntinuà à cresce.

In particulare, i scooters elettrici sò adattati per u viaghju di corta distanza è u trasportu urbanu. Puderanu cumplementà u trasportu publicu o rimpiazzà una parte di u viaghju privatu à corta distanza. À u listessu tempu, cù u sviluppu di l'ecunumia di spartera, i scooters elettrici sò ancu previsti per diventà una nova opzione per i viaghji cumuni. Inoltre, cum'è u prublema di u cambiamentu climaticu glubale diventa sempre più seriu, parechji paesi ** anu ancu introduttu successivamente una serie di pulitiche per incuragisce u sviluppu di metudi di viaghju amichevuli di l'ambiente, chì aiutanu ancu à prumove u sviluppu di u mercatu di scooters elettrici.

Tuttavia, u sviluppu di u mercatu di scooter elettricu face ancu alcune sfide. Per esempiu, prublemi cum'è prublemi di sicurezza di guida di scooters elettrici, qualità irregolari di u produttu, è standard di l'industria inconsistenti tutti anu da esse risolti. Inoltre, u prezzu di scooters elettrici hè relativamente altu, chì mette una certa quantità di pressione finanziaria nantu à i cunsumatori ordinali. Dunque, e cumpagnie di scooter elettricu anu bisognu di migliurà continuamente a so cumpetitività in quantu à a qualità di u produttu, u rendiment di sicurezza, u prezzu, etc. per risponde à i bisogni di i cunsumatori.

3. Prestazione di sicurità

U rendiment di sicurità hè unu di i prublemi chì i cunsumatori sò più preoccupati, è hè ancu un prublema chì e cumpagnie di scooter elettrici anu bisognu di fucalizza. U scooter elettricu 15000w gph hà fattu parechji disinni ottimizzati in termini di prestazioni di sicurezza per assicurà a sicurezza di guida di i cunsumatori.

Prima di tuttu, u scooter elettricu usa materiali d'alta resistenza per fà u quadru, roti è altri cumpunenti, chì ponu sustene e forze d'impattu grandi durante a guida è migliurà a stabilità è l'affidabilità di tuttu u veiculu. Siconda, u scooter elettricu hè dotatu di dispositivi di sicurezza cum'è un sistema di frenu è un sistema di guida, chì ponu piantà rapidamente o evità ostaculi in una emergenza, riducendu a probabilità di accidenti. Inoltre, u scooter elettricu adopta ancu un sistema di cuntrollu intelligente, chì pò aghjustà automaticamente i paràmetri, cum'è a putenza di output è a velocità, secondu u statutu di guida è l'intenzione di u cunduttore per evità accidenti causati da u funziunamentu di u driver impropriu.

In corta, cum'è un novu tipu di trasportu, scooter elettricu 15000w gph hà e caratteristiche di cunvenzione, prutezzione di l'ambiente, moda è cusì, è hà una larga prospettiva di u mercatu. À u listessu tempu, u pruduttu hà ancu subitu parechji disinni ottimizzati in termini di principii tecnichi, prestazioni di sicurità è altri aspetti per risponde à i bisogni di i cunsumatori. In u futuru, cù l'avanzamentu cuntinuu di a tecnulugia è a crescita cuntinua di a dumanda di u mercatu.

Additional nantu à u corsu

Pesochilò 65
cunsiderate134 × 55 × 65 cm

U serviziu di pruduttu

  • Marca: OEM/ODM/Haibadz
  • Min.Order Quantità: 1 Piece / Pieces
  • Abilità di Supply: 3200 Piece / Pieces per Month
  • Portu: Shenzhen/GuangZhou
  • Termini di pagamentu: T/T/,L/C,PAYPAL,D/A,D/P
  • Prezzu 1piece: 3204 USD per pezzu
  • Prezzu 10piece: 3105 USD per pezzu

Video produttu

Avis

Ci sò ancu senza avis.

Siate u primu à recensà "pruduttu di scooter è scooter elettrici"

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *

Enquiry

Per e dumande nantu à i nostri prudutti o listinu di prezzi, lasciate u vostru email per noi è saremu in cuntattu in 24 ore.

CUNTATTA CI